Představení If a Blogu

 

Ahoj, zdravím všechny zbloudilce co vědomě i nevědomě zavítali na tento blog. Ráda bych sebe i tento smysl blogu, představila alespoň zlehka v těchto řádcích.

 Jsem If, je mi 30 let a před třemi lety v březnu 2020 sem se odstěhovala z Brna do komunity, od té doby se mi můj život naprosto změnil, stejně tak i já.

Mezi těmito třemi lety jsem vystřídala 2 komunity, 2 projekty. Jeden projekt z toho jsem založila já a stejně tak jsem to byla nakonec já kdo musel odejít. Tuto cestu, na kterou se mě často, lidé ptají bych s vámi chtěla sdílet. Hlavně věci, o kterých jsem musela 3 roky mlčet a zatajovat, tvářit se že je naprosto všechno v pořádku.

Ráda bych se tady vypsala ze svých traumat, které si z těchto komunit mám, a které jsem si konečně přiznala. Díky psaní a sdílení svých zážitků a zkušeností si mohu pomoci je odstranit a být zase silným a tvořivým člověkem. Na tomto blogu nebudu uvádět konkrétní jména ani projekty, i když mnoho z Vás bude vědět o koho jde. Není to o tom, že chci někoho pomlouvat a dělat zle, takže konkrétní jména nejsou třeba. Chci se vypsat, chci si pomoci, chci jít prostě dál.

Taky třeba moje zkušenosti mohou pomoci někomu v rozhodování, protože vím že nejen já jsem zažila život s psychopatem/psychopaty, a moc dobře vím, jak těžké je odejít. Jak těžké je si uvědomit a následovně procítit, že to není vaše chyba, i když Vám to Váš druh, kolega, šéf, rodič jako psychopat tvrdí.

Uvidím, jak budu cítit to do jaké hloubky chci sdílet tyto zážitky a zkušenosti, které mě skoro denně 3 roky provázely. Vím už teď že si mnoho věcí nepamatuju, ty zážitky jsou schované hluboko ve mně, možná se ale tímto psaním nějaké vzpomínky opět vynoří, a já je budu moci normálně zpracovat.

Dále bych na tomto blogu sdílela svůj osobní rozvoj ne formě duchovní a taky naše plány a projekty, kterých mám v hlavě milión, ale zatím cítím že potřebuji pauzu než se, do něčeho zase na plno pustím. Do té doby s Vámi budu s velkou radostí sdílet naši cestu po světe, a to do zahraničních azylů a projektů, zabývající se právě pomocí nebo záchranou zvířat, či jiné soběstačné projekty. O této naší cestě a plánech se rozepíšu v blogu zvlášť.

Každého nemusí zajímat nějaká cesta nebo nějaké téma, proto každý článek bude mít svůj štítek, aby bylo jasné, do jaké kategorie patří a vy si tak budete moci číst jen to co vás zajímá.

V JINOTAJÍCH najdete moje myšlenky, růst a vypisování se z předchozích životních zkušenostích, a podobně

V INSPIRUJÍCÍ VÝPRAVĚ najdete naši cestu po světe, zkušenosti, zážitky, azyly.

V FOTKÁCH najdete fotky z těchto míst, které chystáme navštívit.

V menu taky najdete odkaz na můj instagram a instagram na Inspirující výpravu, kde najdete většinou každodenní videa, myšlenky, a tak různě 😊 Pokud by chtěl někdo mě nebo naši cestu sledovat blíže, má tu možnost.

Pokud mě budete chtít s čímkoliv kontaktovat, neváhejte, budu ráda za zpětnou vazbu, připomínky, hezká slova a prostě cokoliv, můžete mě kontaktovat na jednom z instagramových účtů nebo na emailu lesana@nechmerust.cz

 

Doufám. že si zde vytvoříme společný a bezpečný prostor, ke sdílení zkušeností nebo rad ať už se bude jednat o cokoliv. Těším se na naši společnou cestu <3

 

IF

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přípravy, Dobrovolničení po celém světě

Odpuštění od zvířat

Vysvětlivky