Danielova zkušenost

Nikdy v životě jsem intuitivně nevypisoval svoje pocity. Nikdy jsem si nevedl deník, až terapii jsem se naučil pocitech mluvit bez sebedestruktivní intonace. Kromě jakého svěřování se do zpráblízkým, když jsem byl afektu nebo zoufalý, je toto poprvé, takžto možná nemá hlavu patu.


Celý život jsem se snažil, aby byli ostatní šťastní. Začalo to rozesmílidí na kladce (děje se do dnes), pokračovalo flirtovám (bez komentáře), dopadlo m, žse ze mě stal člověk, který neví, je. Vyvolávat příjemné pocity ostatních je to, co je mi příjemné nejvíc. Zní to samozřejmě super, ale když si to člověnehlídá, stane se j "people pleaser", vlastně pak nemá na nic pořádně zor, když něčínesouhlasí maximálně mlčí, hlavně aby nesabotoval ladu nebo stav lidí ostatních.

hem posledních let se, jak to, tak vá, ze života vytřídilo spousta lidí, stali jen ti, které má smysl si v životě nechat. eci jen, jsme m, jsme obklopeni, což je velká pravda, na kterou bohužel často zapomíme. Ať už je to kvůli zvyku, nebo jaké potřebě zapadnout, lásce nebo jiných vodu, pokud nejsme obklopeni pouze lidmi, kterými můžeme sami sebou, trpíme. Obzvlášť když jste citliví jako já, to je to potom jak kyselina pro duši.

Když jsem minulosti potkal člověka, kterýse nedalo bavit rozumem, rozséval jed, nebo nehleděna to jaké dopady mají jeho činy, jednodušjsem ho estal potkávat. V projektu X to ale není jak ve stě, tak to udělat nešlo. Rok jsem se snažil aplikovat všechny svoje zkušenosti komunikace lidmi (troufási říct žjich mnoho), ale míjelo se to účinkem. to prostě nejde. Naším úlem není pomoci komu, kdo pomoc nehledá.

Na projekt X jsem odjel, protožjsem to hodně potřeboval. Byla to pro mě moc ležitá křižovatka v životě, Brně jsem totiž propadal vislosti, j život by nejspíš netrval moc dlouho, kdyby vesmínedopřáopětovné setkání dlouholetou kamarádkou If.

Vypisovat průse mi nechce, takžto zkrám. Ke konci toho ho roku tam ze mě byla úplně stejná troska jako edtíBrně, nedokázal jsem vstát postele, nic mě nebavilo, protožse svýsilnývníatmosféry lad jsem se bec necítil dobře.

Náš odchod mě velice mrzí, el jsem spoustu nejlepších přátel (zvířecích), ale m, žse to tak muselo stát. Poslední ce mě tam držela jen touha nenechat If samotnou něčem tak vysávajím, tak traumatizujím. Oba dva jsme teď rozbití, jelikož jsme si byli jedinou oporou ( když spíš If mě, já to fakt nedával. ), tak jsme teď bez sebe jak nazí, a často stíhají myšlenky na to co jsme opustili, co bude l, na traumata co jsme zažili.

Oba dva se bojíme, když zvoní telefon.
Oba dva cukne když ijde zpráva.
pohledu na zvířoba myslíme na našmiláčky v projektu X.
Oba dva si ijdeme zranitelní, traumatizovaní.

Čeká velká cesta, m žbudeme pořádku. Od té doby, co toho člověka nemáv životě, ani vlastně toho druhého který poslední komunikaci if používal ty jako "seš zkurvená Píča, už odsud vypadni", chuť vstávat náš vztah má opějiskru. Život zase začíná vat smysl.


Celé mě to naučilo jednu skvělou c. Zjistit, kdo jsem. Už m žsvoje šstí nemůžzakládat na šstí nebo reakcích jiných, protožsetkání se špatnou osobou je to cesta do pekel. Už m, žse musíaktivně novat své dušsvé mysli, jinak se ze mě stane člověk plný hněvu smutku, tak jako dříve.

Už m, ždoopravdická, bezpodmínečná ska ije echno, a žna zbývá pouze jediné - echno pustit, nemyslet, milovat.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přípravy, Dobrovolničení po celém světě

Odpuštění od zvířat

Vysvětlivky