Vysvětlivky

 Jak už jsem říkala, nechtěla bych na tomto blogu zmiňovat žádná konkrétní jména ani názvy projektů. Mým účelem vypisování je pomoci sobě nikoli na někoho něco házet, obviňovat nebo rozpoutávat diskuze. Proto každá nová duše, co přijde na blog, a neví nic, budu chtít, aby to tak zůstalo.

Přesto však bude potřeba lidi, projekty zmiňovat, tak jsem se rozhodla pro náhradní jména abych mohla v pohodě psát, a nemusel složitě pokaždé popisovat nebo vypisovat co je daná osoba zač a podobně.

Tyto vysvětlivky tedy budou pro čtení blogu důležité a pro mě vlastně taky, protože se budu moci emočně od popisovaných lidí či situací distancovat.

Popisováním událostí tyto události nehodnotím, popisuju fakta, která se stala, která cítím. V mém světě není místo pro zlo a nenávist, proto na mém blogu nenajdete pomluvy nebo obviňování. Vše se stalo tak jak mělo, a i přes traumata a bolest mě to dovedlo k něčemu mnohem většímu, a to k duchovnímu růstu.

Díky duchovnímu růstu mohu právě bez obviňování druhých jít dál. Díky tomuto růstu jsem se rozhodla psát blog a najít si cestu k léčbě mé duše.

Začneme tedy s vysvětlivky

Projekt číslo 1, ve kterém jsem fungovala budeme nazývat PROJEKT Y

Projekt číslo 2, který jsem založila budeme nazývat PROJEKT X

Hlavní osobě v projektu Y budeme říkat Kapitán

Hlavní osobě v projektu X budeme říkat Soudce

Ostatním přeživším v projektech můžeme říkat Sluníčka.

Myslím, že to je prozatím vše, pokud bych psaním přišla na jiné lidi či důležité názvy, do vysvětlivek bych jejich názvy doplnila.

IF

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přípravy, Dobrovolničení po celém světě

Odpuštění od zvířat