7 kroků v procesu odpuštění + Afirmace

Při vaší snaze odpustit sobě nebo i druhým vám pomůže následujících 7 základních kroků. Buďte však trpěliví. Nepodaří se vám to ze dne na den, neboť tento proces často trvá celá léta a někdy i po celé generace. Paul Ferrini, kniha Vnitřní uzdravení

„Přijetí reality je základním aspektem odpuštění“ Eckhart Tolle

Pozn. If: Prosím nenechte se časem nebo zmíněnou generací odradit. Není kam spěchat, je krásné to, že vůbec víte že odpustit můžete, ba i musíte abyste byli zdrávi a žili dobrý život. Již při procesu odpuštění se bude život zlepšovat a z vás postupně bude padat velké břímě. Mnoho lidí na celém světě, se k tomuto uvědomění nikdy ani nedostanou. Pokud vy čtete tyto řádky, máte velké štěstí v tom, že jste našli právě cestu ze svého vykoupení bolesti. Avšak samozřejmě pořád je to volba a je jen na vás, jak se rozhodnete, zdali budete celý život oběť, nebo se dáte do procesu léčby, se kterou můžete vyléčit i lidi kolem sebe. Být světlem.

Já osobně jsem se rozhodla pro to, být zdravá a šťastná a odpustit všem co mi ublížili, a ještě se o to snaží a taky sobě. Tyto kroky, které Vám budu postupně odhalovat, jak toho docílit, jsem začala dělat intuitivně ještě před přečtením knihy. Jenže jsem je nedělala ve správném pořadí, a rovnou od všeho jsem skočila k odpuštění tomu kdo mi ubližuje, a to je nesmysl. Nyní se vracím k prvnímu kroku a léčby své duše.

„Odpustit znamená nebránit se životu, dovolit životu, aby žil skrze nás“ Eckhart Tolle

Budu moc ráda, když se ke mně přidáte, a společně se uzdravíme.

1.  Odpuštění

Přijměte, co se stalo

Nemůžete předstírat, že se nestalo vůbec nic. Nemůžete vrátit čas a zařídit, aby se vše událo jinak. Nic na tom nezměníte a ani danou záležitost, nelze nijak napravit. Musíte se smířit s tím, co se událo, a přijmout tuto skutečnost jako součást svého života. Přijetí někdy chvíli trvá. Paul Ferrini, kniha Vnitřní uzdravení

Pozn If: V mém případě jsem tento krok přeskočila tak na půl. Od mnoha situací, které se staly jsem se disociovala, popřípadě můj mozek spousty situací zapomněl. A není se čemu divit, při takovém počtu a tím myslím stovky, není možné si vše zapamatovat. Nakonec se vám většina situací sleje dohromady, a vy si pamatujete jen svoje pocity, které se Vám nakonec překlenou do normálního působení a života, i když se nic neděje.

Když jsem se snažila rozpomenout, proč jsem ten pocit měla, v hlavě sem měla prázdno, jen sem, si pamatovala útržky, slova, ale nedokázala jsem si vše propojit, na konci byl jen ten negativní pocit, strach, úzkost, stres, nervozita, a z toho plynuly další a další věci ohledně sebe samé. Můj mozek mě chránil, kdybych si pamatovala úplně vše do detailu, asi bych se zbláznila.

Nyní se mi konečně ale vzpomínky vrací a já je mohu plně prožívat a naučit se je přijmout, jak je to v prvním kroku. Všechny ty zastrčené vzpomínky a, nebo u těch, u kterých sem si vše pamatovala ale prostě jsem se od nic disociovala, jako by se netýkaly prostě mě, mi pomáhá psaní a taky konečně klid.

Vracím se tedy zpět na začátek své cesty. Pláču, nechápu, mluvím k sobě, utěšuju se, prožívám odpor k tyranovi, někdy je to jako kdybych vzpomínala na nějaký scifi film 😊

Tohle všechno mi pomáhá smířit s tím, co se stalo. Neptám se proč, nehledám logická vysvětlení, ani vy to nedělejte, je to jen zbytečné trápení se navíc a ještě, odpověď nikdy nedostanete. Stalo se to, co se stalo. Pokud nepřijmeme tento fakt jako skutečnost, nedostaneme se dál a dál budeme spočívat jen v roli oběti.

Nereagování není slabost, ale síla. Jiný výraz pro nereagování je odpuštění. Odpustit znamená přehlédnout, anebo spíše dívat se skrz“ Eckhart Tolle

Nikdo přece na Vás nespěchá, máte kolik času potřebujete, s nikým nezávodíte. Děláte to pro sebe, buďte k sobě hodní a jemní, přijímejte emoce takové, jaké jsou. Dejme tedy pryč stranou našeho hodnotitele v hlavě – EGO – a konečně začněme vnímat svoji duši a svoje tělo.

Afirmace ke kroku číslo jedna: 

Přijímám svou minulost, ať už byla jakákoliv. Jsem připravena se vydat na cestu léčby svých zranění.

Moje minulost je součást mě, přijímám ji takovou, jaká je. Díky této minulosti se mi dějí krásné věci, prožívám život v hojnosti a lásce.

Jsem světlem své minulosti, jsem světlem pro sebe samou a pro mé blízké. Toto světlo mi pomáhá přijmout svoji minulost.

Vědomě pracuji na svých zranění v minulosti. Vědomě přijímám minulost jako součást svého života. Vědomě přijímám všechny skutečnosti z doby, kdy mi bylo ublíženo.

Tyto afirmace, tu která je Vám nejblíž si můžete říkat celý den. Mimo desetitisíců myšlenek v hlavě si můžete opakovat pozitivní, duší i tělu prospěšnou afirmaci. Můžete pomale pracovat na tom, že e budete soustředit na to, na co chcete vy, nikoli Vás soudce, vaše ego v hlavě.

Taky si můžete afirmaci říkat třeba jen ráno. večer nebo kdykoliv v průběhu dne, když si na ni vzpomenete. S úsměvem, vložte do afirmace pozitivní emoce, tělo si tak bude více myslet že již slova v afirmaci prožíváte a tím se urychlí léčba duše.

Přeji Vám mnoho sil k prvnímu kroku, ať už bude jakkoliv dlouhý nebo bolestný, věřte, že je to  cesta k vašemu úplnému uzdravení.

If

 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přípravy, Dobrovolničení po celém světě

Odpuštění od zvířat

Vysvětlivky