Síla myšlenek

Když začnete žít vědomější život, nese to sebou spousty maličkostí, maličkých změn, které začnete vnímat. Jednou touto maličkatou změnou je vnímání toho, jak se Vám myšlenky – nápady a hlavně ty, které Vás napadnou mimoděk, stávají skutečností.

Od malého semínka myšlenky až po velké plány, se vše, co si přejete nebo vyřknete nahlas stane. Proto velmi doporučuji učit se myšlenky ovládat, nikoliv se myšlenkami nechat ovládat. Unášení myšlenkami, které nám nejsou prospěšné může mít hodně negativní dopad. Dopad, který vidíte všude kolem sebe, na ulici, v práci ale i v rodině. Kolik lidí žije životem, kterým chce, nebo alespoň se ho vědomě snaží tvořit.

Kolem sebe vidíme lidi nešťastné, s negativními myšlenky a celým přístupem k životu. Pokud tomu tak v nějaké hlavě je, nechá se unášet myšlenkami místo toho, aby je sám vědomě tvořil, tak mu tyto negativní myšlenky nepřipraví lepší život. Jeho život bude přesně takový, jaké jsou myšlenky, a jaký je jeho pohled na svět. Proč by to taky mělo být jinak? Kdo jiný mu změní život, když né on sám? Kdo jiný bude vědomí, když ne vy?

Síla myšlenek je neuvěřitelná, a je to jediná věc, která nám tvoří naši budoucnost.

V lednu tohoto roku, jsem zatoužila vycestovat do zahraničí, někam kde bude teplo. Zatoužila jsem navštívit Portugalsko, hodně mě to tam táhlo, aniž bych věděla proč. Kraj Evropy, oceán, naprosto odlišná kultura, daleko od Louky…možná právě proto.

Náš kamarád, co jezdí kamiónem po Evropě mi říkal, že zrovna do Portugalska jezdí. Bylo to někdy začátkem ledna. No, jak jinak, než já umím, sem se mu regulérně nacpala do kamiónu, chtěla jsem, aby mě vzal se sebou. Zatím teda jen teoreticky, neměla sem peníze, ani čas něco takového podniknout. Na Louce jsme byli ve třech, takže to bylo nemožné. Jenže na tohle už já nehraju, přítomný okamžik si žádal domluvu a okamžitou představu cestování po cizí krajině.

Tento plán se ale neuskutečnil. Nic takového se nekonalo, žádné Portugalsko v zimě. Místo výletování nastal jeden z největších zlomů v mém životě, odchod z Louky, rozpad osobnosti staré If, transformace, nová cesta životem.

My už ale víme že síla myšlenek je to, co tvoří náš život. Každá myšlenka či představa je reálná, již existuje, jen čas nás od ní dělí.

O 4 měsíce později v červnu, když jsem uklízela kozí bobky, ve strašným vedru, kolem asi 11 hodiny mi to došlo. Ten čas je tady, kdysi pouhá myšlenka plán Portugalska se stal skutečností. Ono totiž ty kozí bobky patřily kozám z Portugalského azylu, kde trávíme celý měsíc.

Nikdy dříve jsem si tyhle dvě věci nespojila. Stalo se mezitím tolik věcí, které umožnily se malé myšlence stát skutečností. Jen čas mě od toho dělil.

Dostala jsem životní volnost, přišla možnost vydělat si peníze, na workaway jsme našli tento portugalský azyl, ve kterém nás přijali. Já teď sedím v kavárně, kousek od místa, kde žijeme a píši toto uvědomení, které mi přijde z nějakého důvodu důležité, a chci ho s vámi sdílet.

Tento příklad je jen jeden z mnoha stovek, co vnímám že se z malé myšlenky stala skutečnost. Některé věci se udějí rychle, na některé si člověk musí počkat, a nejrychleji fungují, když na ně zapomenete a prostě žijete, přítomný okamžik Vás vede přímo k Vašemu snu. Jelikož do něj nijak nezasahujete, přítomný okamžik má nekonečno možností, jak Vás tam dostat, neuzavíráte mu žádné dveře, v přítomném okamžiku je možné totiž vše.

Toto je možná zatím největší uskutečnění malé myšlenky v realitu, za právě ty 4 měsíce. Před těmi 4 měsíci bylo dostat se do Portugalska prostě nemožný, ale myšlenka tam byla. Nechala jsem si ji v hlavě, aniž bych to řešila nebo na tom lpěla, a ejhle, ona vykvetla v realitu.

Já mám veliké štěstí asi v tom, že tohle se mi děje opravdu hodně často, a sem si svých myšlenek hodně vědoma. Vlastně to není štěstí, naučila jsem se to. Proto poznám že se mi děje něco, co bylo kdysi pouhou myšlenkou. Tomu se říká vědomí život, vědomé tvoření své reality a života.

Pokud se o tohle budete pokoušet, uvědomíte si po malých věcech, že se tohle děje i Vám. O to víc se o to budete snažit, každá reálná věc, která se ve vašem životě vykvete z myšlenky, Vás v tomto jen utvrdí.

Vám se tyhle věci stávají i teď, jenom je nevidíte, nebo vidíte právě jen ty špatné věci. Jistě všichni znáte frázi „No jo já sem si to myslel/a“ samozřejmě v negativním smyslu. Tímto soustředěním se na negativní, lidem utíká pozornost k těm pozitivním. Vy to stejně jako já, můžete okamžitě otočit, teda učit se to otáčet. Začít měnit pomale a vědomě svůj vzorec myšlení. Nejde to hned, změnit to, ale jde se to učit, to může úplně každý, a stačí jen chtít.

Všem Vám přátelé přeji sílu k tomu, abyste dokázali, když budete chtít změnit svoje myšlenky a svůj Život, v jakékoliv situaci, jaké se nalézáte ať ji shledáváte sebe horší, jde to, věřte mi. Mně ty nejhorší situace, dovedly k největším transformacím, a už již při jejich prožívání jsem se těšila na to, co nového mi přinesou, co se asi stane.

Proto vím, že tohle zvládneš i ty, a i ty a ten vedle taky.

Děkuji že čtete <3 IF





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přípravy, Dobrovolničení po celém světě

Odpuštění od zvířat

Vysvětlivky